Tuesday 27 January 2009

cerita...

dah 1 week x update blog ni..xsempat...asyik mengadap thesis je..eheh...ni gambar2 time naik bot nak pegi Pulau Teluk Rejuna....masa tu pakcik aku meninggal...dengan ujannye kami naik bot yg agak kecil...air sungai kelantan time tu naik tinggi...risau gak mase naik tu...dengan ujan lebat+angin yang kuat...sampai kat tengah2 sungai tu,air makin laju...dengan anginnye..mmg risau.,...tp,tetap sempat capture gambar...sengih dgn muka risau...hehe....




tgk la muka farah n cousin aku, ani...ehehe...farah dengan baju skolahnye...muka cuak...mane tak nye..air laju gilos...muka cousin aku tetap maintain walaupn mulut xhenti2 berdoa...gambar mama nmpk dri belakang je...die dgn mencangkungnye..eheh...takut baju kotor katenye...tp,last2 basah gak sbb mase smpi,nk melompat turun,die tergelincir...jatuh..eheh.basah gak akhirnye...


uih....dagu aku..ahaha...berlapis...apasal la jd camtu....abaikan pasal dagu aku tu..ehehe...focus pada sungai blakang tu...tgk la sungai kelantan tu...air tinggi gile...dengan ujannye...naik bot dan berbekalkan payung..ehehe...


muka sengih dalam terpaksa gak ni...mcm lawak je tgk muka ni...tp,nk focus pada penceritaan kisah naik bot..dalam keadaan ujan...
nway,Al-Fatihah untuk Arwah pakcik aku..smoga rohnya dicucuri rahmat...Amin...Alfatihah...



No comments: