Sunday 4 January 2009

macam2 berlaku....

arini start keja ngan keja biasa...lepak2 dlu..amik mood org kata...hehehe...pg ni dah breakfast dengan roti gardenia..butterscotch....yummy2...ehehe..jap agi makan nasi lemak plop..ehehe..mane la xngantu??

mlm semalam aku berjaya makan sate..ummm...50cucuk untuk 4 org... byk gilos...aku makan 9 cucuk..selebihnye tu...paham2 la...my abg syg,kyo n amir bedal..byk kei? ehehe....tp,mmg best la...dah lama xmakan sate malaysia ni..ikutkan ati,nk makan agi...tp,disebabkan badan aku yg xberapa sihat..maka,aku stop....ehehe...smalam demam aku makin truk...
ingatkan arini dah xnak pegi keja..tp,bgn pg td,badan aku xpanas..so,aku amik la keputusan mai je keja...aku style demam malam skang ni....xtau la nape...malam ni mesti seksa lagi...ptg ni,aku nk pegi clinic....

arini office aku dah diceroboh..eheh...full house!!....so,merempat la kami...skang kat lib...jap agi nk naik surau...ehehe..tempat plng strategik...xde CCtV...huhu..ngantuk...huaaaaaaaa.....

No comments: