Sunday 18 January 2009

Mpp vs CcR




alhamdulillah...dah slamat selama stahun aku memegang jawatan sebagai ahli majlis perwakilan pelajar sesi 07/08 UiTM Kelantan...dah tamat la jawatan aku last week..ehehe..after election for new Mpp,so,secara automatiknye abis la jawatan aku yg memegang portfolio Exco Penempatan & Non Resident.....alhamdulillah..arap2 ni suma akan bagi 1 perubahan kepada idup aku..actually,mase2 mula2 dapat jawatan ni,aku agak risau..aku takut sgt2 aku xdapat nk jalnkan tugas aku nan sempurna..mana nk study lagi..nk pegang jawatan lagi...of course memenatkan..tp,atas dorongan family dan kawan2 aku,aku dapat gak jalankan tugas aku yang aku rase dapat dibanggakan untuk diri aku sndiri....bermula dengan kursus selama 3 minggu....di kuala terengganu,UiTM shah alam n BTN Ulu kenas ,perak...dan sampapilah kursus terakhir iaitu kursus untuk Peer Mentor Minggu Mesra siswa....dan tugas terakhir anjur Festival Kemerdekaan (FESKEM) UitM Kelantan...it's was fun actually....mmg benda ni suma xkan berlaku lagi dalam diari idup aku...hanya sekali je dalam idup aku...dapat rakan2 seperjuangan yang amat2 best!! Luv u guys....




dan...smalam..setelah selama 1 semester pegang jawatan Yang DiPertua City Campus Representative,aku amik keputusan untuk meletakkan jawatan aku...aku serahkan suma jawatan2 tertinggi pada Ahli Majlis Perwakilan pelajar yang baru..sesi 08/09...aku kendalikan meeting pembubaran jawatankuasa yang lama..dan serah tanggungjawab kepada mereka yg lebih berhak...tp,aku tetap ade tugas selagi x berakhirnye City Campus Festival (CCF),slagi tu la aku tetap as a part of CCR....insyaAllah,festival tu akan kami wat awal bulan 3....
kerja ngan diorang ni pin ok..cumenye...macam2 ragam je la...tp,suma tu dah menjadi corak dalam kehidupan...sebagai student leader,aku kena tempuhi gak...

dan..bersyukur...selama aku pegang jawatan selama stahun,akhirnye terbalas gak..aku dinobatkan sebagai pemenang Pelajar Terbaik kempipinan BM 220 sesi July-Nov 08...alhamdulillah...tu la berkat usaha aku selama ni...anugerah tu aku xkan lupa smpi bila2....Thanks to all yg really support aku...


HIDUP MPP DAN CCR!!!

2 comments:

nurulzia said...

wah..tak sangka jumpe student kelantan kat sini..bestnye..

v|Luc[ex] said...

yap..small world rite? hehe