Saturday 3 January 2009

new post for new year....2009

my second post..actually...azam tahun baru aku..2009..hurm..nak always update blog ni...eeheh...xtau la..arap2 menjadi la...actually...masih xterlambat untuk aku wish happy new year!! hope semua azam tahun lepas dah tercapai..sebenarnya...xsemestinya kite kena berazam baru kite kena wat...klu rase benda tu akan ubah idup kite,y not kite try je...eheheh...
tahun ni...um...as usual..start from 1st january 2009,keja biasa yg perlu aku wat adalah pegi keja..eheh..walaupon penat,tp,berbaloi la untuk masa dpn aku..hopefully this will be as platform to me...


last week aku apply skim biasiswa tenaga pensyarah muda...apply for master..um...xtau la..arap2 dapat..tp,bile memikirkan pasal my hubby...aku jadi serba salah..xtau nape...i try to jaga ati die..tp,die mesti akan terasa gak...tgk la cam mane...aku akan bincang dgn die btul2...insyaAllah die akan faham..kei abg?? eheheh..


minggu ni start keja dgn kerja yg merapu..ehehe...tgk gosip2 terbaru..baca paper online...pastu,gi makan...arini mmg meriah makan...ni jeny jhah punya pasal..beli nasi dagang,sate lagi,....pastu,tapau donut...tapau apollo chocolate layer..banyak btul....ni pn still kenyang agi...ehehhe..thanks to beliau...chewaah..beliau...ehehe...

n then...supposenye t/ari ni nk pegi TM..nk daftar line phone n internet skali untuk umah...tp,memadangkan ujan yg sgt2 lebat...jadi mals nk kuar...ditambah dengan jalan yg jem...lagi la....ehhe..esok2 la plop...

tu je la coretan untuk kali ini...ehehe....

No comments: